مرکز دانلود

عکس.فیلم .برنامه موبایل .موزیک

مرکز دانلود

عکس.فیلم .برنامه موبایل .موزیک

جوک سری۲


دنبال نگاه ها نرو،


ممکنه فریبت بدن


دنبال ثروت نرو


چون حتی ثروت هم یه روزی نا پدید میشه


دنبال کسی برو که باعث میشه لبخند بزنی


چون فقط یه لبخنده که میتونه


باعث بشه یه روز خیلی تاریک، کاملا روشن به نظر بیاد

 ************

هرچی که روزها میگذرن، احساسات من قوی تر میشه


برای در آغوش تو بودن نمیتونم بیش از این صبر کنم


به چشمام نگاه کن، خواهی دید که حرفام راسته


شب و روز تمام افکارم ماله تو هستن

************

تمام چیزی که میخواستم یه نفر بود که بهم اهمیت بده


یه نفر که بخاطر من اینجا باشه


تمام چیزی که میخواستم یه نفر بود که باهام رو راست باشه


تمام چیزی که میخواستم یه نفر بود که دقیقا مثل تو باشه!

****************

برگ های خاطره ها به آرامی میریزن


و من بلندشون میکنم و اونها رو گرد هم میارم


چون امروز، فردا و تا وقتی که زندگی من ادامه داره


بخاطر داشتن شخصی مثل تو خوشحال خواهم بود

جوک ؛ اس ام اس ؛ جوک

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

توی آسمون دنیا هر کسی ستاره داره چرا وقتی نوبت ماست آسمون جایی نداره

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 آخرین نتایج رمضان امسال: نه بردیا نه هستی....زنتو بچسب دودستی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام رز گل من - سلام خانوم گل من- یواشکی از بابات 200 لیتر بنزین بگیر - بیارش برام - قربانت الیاس

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دعای بعد از ماه رمضان: خدایا در جوانی به ما آرام, در میانسالی بردیا و در پیری هستی عطا بفرما ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

توجه توجه خبر فوری: از روستای پیر بابا خبر رسید که احمدی نژاد سه ساله که مرده  این که

می بینی الیاسه الیاس !!!!!!!!!!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 ما غرق گناهیم ولی پاک‌سرشتیم ..... حسرتزده‌ی یک وجب از خاک بهشتیم

شکرانه‌ی زائل شدن حالت اغما  .....   از خوردن آن میوه‌ی ممنوعه گذشتیم

هر چند که الیاس بسی وسوسه‌ها کرد .....  اما چو پری بنده‌ی احساس نگشتیم

 غفلت بکشد یونس جان در دل ماهی ..... چون غمزه‌ی هستی به دل مزرعه کشتیم

 افسوس که این ماه مبارک به‌سر آمد ..... در دفتر اعمال ثوابی ننوشتیم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

میخوام به سردی شبهام بخندم ..... میخوام به پوچی فردام بخندم

وقتی میبینمت با دیگرونی ..... تو اوج گریه هام میخوام بخندم

میخوام داد بزنم تنهای تنهام ..... میخوام وقتی میگم تنهام بخندم


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

غضنفر میگه من قرآن را حفظ کردم. دوستش میگه از این قرآن بزرگا یا کوچیکا!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نـمـی دانــم پـس از مــرگم کسـی یـادم کند یانه؟

بـــخــوانــد دفــتـر شعـرم، مرا شادم کند یا نه؟

مــنی کـــه بـــا امــیــد لـطف یـزدان رفتم از دنیا

 نــمـــی دانم که او گوشی به فریادم کند یا نه؟

 هـــر آنکس را که در دنیا زخود رنجانده ام

 گاهی نــمــی دانـــم زبـنــد خــویـش آزادم کند یا نه؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 لره 1 نفرو تو خیابون میبینه میگه : ببخشید من شما رو تو دبی ندیدم؟ یارو میگه : نه آقا من اصلان دبی نرفتم! لره میگه : چه جالب اتفاقا منم تا حالا دبی نرفتم ، حتما 2 نفر دیگه بودن!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 در پی کاهش خنده میان مردم سوئیس مقامات این کشور اقدام به واردات ترک کرده اند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

وقتی یک در از شادی ها بسته می شود. در دیگری باز می شود اما گاهی ما آنقدر به در بسته اول نگاه می کنیم که متوجه باز شدن در در دوم که برای ما باز شده است نمی شویم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


آغاز کسی باش که پایان تو باشد

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ساقیا امشب صدایم باصدایت سازنیست ...  یاکه من بسیار مستم یا که سازت ساز نیست


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قفس داران سکوتم را شکستند  ..... دل دائم صبورم را شکستند

به جرم پا به پای عشق رفتن ..... پرو بال عبورم را شکستند

مرا از خلوتم بیرون کشیدند ..... چه بی پروا حضورم را شکستند

تمنا در نگاهم موج می زد .....  ولی رویای دورم را شکستن


دوست دارم زندگی مانند سفری باشد، همسفرم همسری خوب و مهربان باشد، مناظر زیبای جاده خاطرات قشنگ زندگی باشد، و اگر قرار است مرگ مقصد ما باشد، دوست دارم که زیبا و با هم باشد...
اما چه سود چند کیلومتری بیشتر نمی تونیم بریم، چون کارت سوختمون تموم شد!


تو جیغ زدی ویغ زدی جادو بودی دود شدی بالا رفتی تار شدی پایین اومدی پود شدی پیر شدی گریه شدی جوون شدی خنده شدی خان شدی بنده شدی خروس سرکنده شدی میوه شدی هسته شدی امید شدی یاس شدی ستاره نحس شدی ... خلاصه آدم نشدی !


دوستت دارم قد یه بشکه بنزین، خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین، روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین!
 


مخصوص نیمه شب: می دونم خوابی عزیزم. ولی من از دوری و دلتنگی تو خوابم نمی بره، مطمئنم اگه می دونستی من به خاطر تو نخوابیدم تو هم نمی خوابیدی!
 

 

هر وقت دلت واسم تنگ شد متن زیر رو بخون.
.
.
.
.
.
.
.
ای کلک! چه زود دلت واسم تنگ شد!


 

 

خواستم ازت تشکر کنم وبگم به تو افتخار می کنم. چون تو تنها کسی هستی که هیچ وقت منواز سر کار گذاشتنت ناامید نمی کنی


 


 


 این اس ام اس رو تا حالا واسه هیچ کس نفرستادم ...
...
...
...
پس واسه تو هم نمی فرستم
 


 


نمی دانم تا کدامین طلوع زنده خواهم ماند و در کدامین غروب خواهم رفت... اما دوست دارم تا اخرین لحظه بودنم تو را سر کار بگذارم


 


سلام عزیزم... می دونی چه بلایی سرم اومده؟ پلیس منو به جرم "زشت ترین" شهروند ایرانی گرفته... جون هر کی که دوست داری بیا و بهشون نشون بده که دارن اشتباه می کنن


یه روز 2 تا جوجه عاشق همدیگه می شن اما وقتی بزرگ شدند هردو خروس شده بودند...
پس تا جوجه ای عاشق نشو!
 


طلوع آفتاب رحمت و عدالت، مهدی موعود را تبریک عرض می نماییم.
به امید روزی که تمامی SMSهای جهان 1 جمله باشد: مهدی آمد
 


هر وقت پیشم نیستی دلم برات تنگ می شه... هر وقت هم که پیشم هستی دلم برات تنگ می شه...
ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه!
 


 صداقت خواستم داشتی، مهربانی خواستم داشتی، عشق خواستم داشتی،
قور قوری جون گل کاشتی! هر چی که خواستم داشتی!
تقدیم به قورباغه ی زندگی من (مربوط به تبلیغ خمیردندان داروگر)


یه توپ دارم قلقلیه. موی سرم فرفریه. اس ام اس جدید نداشتم سرت کلاه گذاشتم
 


 زندگی را از تو نام برده اند !
ز : زاویه نگاه تو
ن : نوای کلام تو
د : درگاه ابروی تو
گ : گیسوی پریشان تو
ی : یارو سر کاری!
 


 از شاهکارهای ادبیات: یکی بید یکی نبید، 3 تا درخت بید که 2 تاش بید بید، یکیش بید نبید، اونی که بید نبید، وسط اون دوتا که بید بید بید!
 

 

 

- به حرمت گوسفندی که جان حضرت اسمعیل رو نجات داد 7 بار بگو بعععع بعععع
و این SMS رو برای 7 تا گوسفند دیگه بفرست
-----------------------------------------------------------------------------------------------
2- مثل شقایق زندگی کن ، کوتاه اما زیبا ، مثل پرستو ، فصلی کوچ کن ، اما هدفمند ، مثل پروانه بمیر ، دردناک اما با عشق ، مثل خر عرعر کن ، بلند اما شمرده و خوانا!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------
3- اگه بنزین کوپنی شده زیاد ناراحت نیستم چون از این به بعد قدر تو را بیشتر میدونم و حد اقل برای رفتن به مزرعه سوار تو میشم الاغ جونم.
--------------------------------------------------------------------------------------------
4- نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر...
و می دانی که کویر بدون باران زنده است...
پس برو بمیر!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
5- دوستت دارم قد یه بشکه بنزین، خاطرخواتم قد یه پمپ بنزین، روز تولد تو بهترینم، هدیه بهت میدم یه کارت بنزین
---------------------------------------------------------------------------------------------
6- اگه کسی بهت گفت:
دوستت دارم
میمیرم برات
فدات شم
تمام زندگیمی
زود باور نکن!!!
اگه میخوایی امتحانش کنی.......
بهش بگو:
کارت سوخت رو میدی به من؟؟؟!!!
-----------------------------------------------------------------------------------------
7- سر تو بزار رو شونه هام خوابت بگیره / جا خالی میدم بخوری زمین حالت بگیره
------------------------------------------------------------------------------------------
8- دوست دختر غضنفر بهش میگه: اگه توجه کنی میبینی که نگاهم باهات حرف میزنه.غضنفر میگه:اینقدر پلک نزن،صدات قطع و وصل میشه
----------------------------------------------------------------------------------------
9- اگر آسمون بیفته. اگر زمین بلرزه. اگر خورشید سیاه شه. اگر ماه به دو نیم شه. اگر دریا صحرا شه. . . . . . . . بدبخت داره قیامت میشه. نشستی اف می خونی!!؟
--------------------------------------------------------------------------------------------------
10- دوست داشتم جیگرتو بخورم اما حیف باید تا عید قربان سال دیگه صبر کنم
-----------------------------------------------------------------------------------------
11- میدونی به یه دختر خوش گل که لباس خواب پوشیده چی میگن؟میگن: شب بخیر!
-------------------------------------------------------------------------------------------
12- عجب چرخ عجیبی : زن از سوسک میترسه _ سوسک از موش میترسه _ موش از گربه میترسه _ گربه از سگ میترسه _سگ از مرد میترسه _ مرد از زن میترسه
---------------------------------------------------------------------
13 - میتونم یه چیزی رو بهت بگم؟مطمئن باش از ته قلبم میگم.همیشه از خدا میخواستم که تو زندگی یه همراه خوب بهم بده.همراهی که همیشه کنارم باشه و من بتونم به راحتی باهاش ارتباط بر قرار کنم.خدا یکی رو بهم داد.همراه من نوکیاست مال تو چیه
-------------------------------------------------------------------------------------
14- ای پیتزای عشقم! همبرگر قلبم! کباب زندگیم و اسپاگتی افکارم! بی تو فلافلم
--------------------------------------------------------------------------------------
15- آرزو دارم در سال جدید خوشیهاتون مثل " اسهال " باشه ........ مداوم .... مکرر ..... روان و روشن
------------------------------------------------------------------------------------
16- یه ضرب المثل نمیدونم کجایی میگه که به هیچ کس به جز خودت و خرت اعتماد نکن منم به جز خودم و خودت به هیچ کس اعتماد نمیکنم
-------------------------------------------------------------------------------------
17- اسمان را ستاره زیبا میکند باغچه را گل عشق را محبت بیابان را چمن چشم را اشک و تو را عمل کردن دماغ زیبا میکند
------------------------------------------------------------------------------------
18- زندگی قشنگه اگه با تو باشه... مرگ قشنگه اگه برای تو باشه... دلتنگی قشنگه اگه به خاطر تو باشه... من قشنگم اگه با تو باشم... اما تو هر کار بکنی قشنگ نمیشی پس بیخود زور نزن
-----------------------------------------------------------------------------------------
19- سوال روان شناسی: با جواب دادن به این سوال میتوانید بفهمید افسرده هستید یا نه! سوال:افسرده هستید یا نه؟
-------------------------------------------------------------------------------------------
20- به اشتیاق اولین دانه برف، به تحمل آخرین برگ پاییز، به گرمای تن خورشید و به زیبایی آسمان شب قسم می خورم که سر کاری
---------------------------------------------------------------------------------------
21- خروسه میره لب دیوار میبینه ماشین حمل مرغ رد می شده صدا میزنه بچه ها بیایید سرویس دخترها داره میاد دیدم
----------------------------------------------------------------------------------------------------
22- بابا نوئل بهم گفت بین گل و گلدون یکیو انتخاب کنم...منم گلدون رو گرفتم تا تورو توش بذارم.... . . . . . . . . آخه تو بهترین کود دامی دنیایی
--------------------------------------------------------------------------------------
23- شباهت آقایون با آگهی بازرگانی چیست؟ شما نمی توانید یک کلمه از حرف های آنها را باور کنید و هیچ چیزی برای زمانی بیش از 60 ثانیه دوام نمی آورد
---------------------------------------------------------------------------------------
24- قد قد قد قد قد قد قد قد خوبه ... خوبه همینو تمرین کن فردا تخم گذاشتنم یاد می گیری !!!
------------------------------------------------------------------------------------------
25- وقتی یک پسر به تو میگوید دوستت دارم دفعه اولش نیست,آخرش هم نخواهد بود وقتی یک پسر اعتراف می کند که بدون تو نمی تواند زندگی کند تصمیم شو گرفته که تورو اقلا واسه یه هفته داشته باش
---------------------------------------------------------------------------------------
26- مواد به کار رفته در ساخت زنان: گوشت و استخوان 40 تا 60 کیلو. لوازم آرایش یه من. عشوه چهل خروار. قر و فر 50 دور در دقیقه. زبان 14 متر. توانایی بیان 2000 اسب بخار. قدرت اشک ریزی 5لیتر در ساعت. منطق 2 گرم در کل. عقل نیم مثقال. لجبازی به اندازه کافی
-----------------------------------------------------------------------------------------
27- دل من مثل یه برکه است که تو تنها غورباغه ی اونی!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
28- خواص گوسفند :1-بو می دهد 2-سبزی می خورد 3- گاهی می خوابد 4-پرواز نمی کند 5-SMS های سر کاری را با دقت می خواند
--------------------------------------------------------------------------------------------------
29- آخرین نرخ مهریه دختران : ???? لیتر بنزی
----------------------------------------------------------------------------------------------
30- عاقد خطاب به عروس:آیا وکیلم شما را با مهریه 1000 لیتر بنزین و 14 عدد کارت سوخت به عقد دائم آقا محمود در بیاورم؟ . . . عروس رفته ماشینش رو گازسوز کنه....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
31- بیبنم اگه یه روز از خواب بیدار بشی ببینی اون که دوستش داری گذاشته رفته صبحونه چی می خوری.؟

---------------------------------------------------------------
32- تو برای من یه فرشته بودی اما هیچ وقت منو دوست نداشتی و همیشه با رقیب های من پرواز کردی .خدا را شکر تازه فهمیدم تو عزرائیلی.
--------------------------------------------------------------------------------------------
33- از خدا میخوام موانع رو از سر راهت برداره...
.
.
.
.
.
.
آخه خر نمیتونه مثله اسب از روی موانع بپره...
--------------------------------------------------------------------------------------
34- اگه از کنار خر رد شدی ار ار کرد بدون زوج مورد علاقشو پیدا کرده ...!!!((بهت تبریک می گم-خیلی به هم میاین!!!))


آدم به شش دلیل شانس آورده! چون حوا نمی تونسته بهش بگه:

1.من ادمت کردم
2.برو از شوهر مردم یاد بگیر
3.دیشب کجا بودی
4.پولاتو دادی مامانت
5.مامانم اینا
6.چرا به اون زنیکه نگاه کردی؟

************ *****

خدایا به هر که دوست میداری بیاموز که اس ام اس 15 تومان بیشتر نیست و به هر که بیشتر دوست میداری بیاموز که ارزش یک دوست بیش از 15 تومان است...

************ *****

یه روز یه مرده میره معدن بقیه اش باشه بعدا...

************ *****

نوشابه 250 تومان، بستنی مگنوم 350 تومان، کره 400 نومان، آدامس 200 تومان، بیسکویت 400 تومان،
روت میشه اس ام اس 14 تومنی نفرستی؟؟!
 

************ *****

اگه یکی بهت روزی 1 اس ام اس زد بدون ازت خوشش میاد
اگه 2 تا فرستاد بدون براش مهمی
اگه 3 تا شد بدون دوستت داره
اگه 4 تا شد بدون موبایل خودش نیست!

************ *****

این اس ام اس رو به 4 دلیل برات می فرستم:

1- دوستت دارم
2- خیلی باحالی
3- به یادتم
4- ارزش زنگ زدن رو نداری!

************ *****

می دونی شباهت تو با گل چیه؟

هر دو تون عشقین با این تفاوت که گل عشق زنبور عسله ولی تو عشق

 مگس!

************ *****

میخوام بگم دوستت دارم... نه به 21 زبان زنده دنیا... بلکه به زبان قلبم....
گوش کن: تالاپ..تولوپ...

************ *****

بد ترین درد این نیست که عشقت بمیره بد ترین درد این نیست که به اونی که دوستش داری نرسی بد ترین درد این نیست که عشقت ندونه دوسش داری بد ترین درد اینه که دستشویی داشته باشی اما دستشویی اون طرفا نباشه

************ *****

از اداره هوا شناسی مزا حمتون می شم، ببخشید اگه یه نفر دلش هوای تو رو کرده با شه باید چی کار کنه؟؟

************ *****

به نیت 124000 تا پیامبر صلوات بفرست و این اس ام اس رو برای 124000 نفر بفرست.
انشاالله تا اخر این ماه خبر خوشی از طرف مخابرات بهت می رسه!

************ *****

5 حقیقت جالب زندگی:

1- تو می تونی همه دندوناتو با زبونت لمس کنی.
2- همه احمق ها بعد از خوندن حقیقت اول اونو امتحان می کنند.
3- حقیقت اول یه دروغه
4- الان تو لبخند زدی چون یه احمقی!
5- به زودی این اس ام اس رو برای یه احمق دیگه می فرستی.
ببینم...تو هنوز نیشت بازه؟

************ *****

تو قندی...
نباتی...
شکلاتی...
عسلی...
یا که شیرینی نداری بدی من با چاییم بخورم؟

************ *****

امروز سالروز تولد پت و مته ! تو هم مثل من این روز رو به خنگ ترین کسی که میشناسی تبریک بگو!!!
جنبه داشته باش واسه خودم نفرست.

************ *****

کرم شب تاب اکس میترکونه تا صبح فلاش میزنه!

************ *****

می دونی اگه توی یک جیبت 80هزار تومان و توی جیب دیگرت یه چک پول باشه چی می شه؟

بابات داد می زنه می گه: پدرسوخته! چرا شلوار منو پوشیدی؟

************ *****

آرزوی جوجه تیغی: بغلش کنن.
آرزوی پاندا: عکس رنگی بندازه
آرزوی گوسفند: رو صندلی جلو وانت بشینه
آرزوی خر: نمی گم داغ دلت تازه نشه!

************ *****

من گلم تو منگلی... با هم میشم گلمنگلی
آرامش در زندگی بهترین چیزه پس بیا به آرامش فکر کنیم به عشق به زندگی به بهشت به زیبایی به جهنم به درک به تو چه به من چه برو اعصاب ندارم

 

مرگ از زندگی پرسید چرا من تلخم و تو شیرینی؟ زندگی در جواب گفت : چون من دروغم و تو حقیقت


یه ضرب المثل چینی میگه حرفای دخترا روباور نکن حرفای پسرا رو اصلا گوش نکن.


یک نصیحت بشنو از من کاندرآن نبود غرض :
 گر خواهی که نبینند رفیقان هنرت را بر خیز و بکش سیفون بالای سرت را


مهم نیست که قشنگ باشی قشنگ اینه که مهم باشی حتی برای یه نفر...........


حالا می دونی فرق تو با توپ چیه ؟ .توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوووتی !!! 

 

سلام،میدونی رفیق؟ اگه حماقت وجود نداشت دانایی هم معنی نداشت. اگه زشتی نبود زیبایی هم بی معنی بود. میبینی؟ دنیا به تو هم نیاز داره

 

 قصه از کجا شروع شد.... از چت و میل شبونه.... از پی ام دادن تو روم و.....یه سلام عاشقونه.... آن شدم به مهربونی....تا بگم با تو می چتم.... تا بگم بمونی آنلاین....ای فرند لیست قشنگم...... بازم آف عاشقونه....ایمیل های بی نشونه....ا ین یاهو کاشکی ....همین جوری بمونه.... بازم آف عاشقونه....ایمیل های بی نشونه..... این یاهو کاشکی .....همین جوری بمونه

 

زندگی عشق است افسانه نیست آنکه عشق راآفرید دیوانه نیست عشق ان نیست که هر لحظه کنارش باشی عشق آن است که پیوسته  به یادش باشی


بزرگترین ارزوم اینه کوچکترین ارزوت باشم


تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند


ای کاش که معشوق ز عاشق طلب جان می کرد، تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی !!!!!!!


دعای خانم ها : خدایا به من عشق بده تا همسرم را دوست بدارم ؛ صبر بده تا تحملش کنم ؛ اما قدرت نده که می زنم لهش می کنم

با سیم ناز مژهات یه عمر گیتار میزنم
نگاهتو کوک نکنی من خودمو دار میزنم
 چشات اگه رو پنجره طرح ستاره نزنن
دست خودم نیست دلمو به درو دیوار میزنم


این همه خونی که دنیا در دل ما می کند
 جای ما هر کس که باشد ترک دنیا می کند
هر زمان گویم که فردا ترک دنیا می کنم
 تا که فردا می رسد امروز و فردا می کنم

  
 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ http://tiz.blogsky.com

ببیین من ترکم... تو ترکی... پس خواهشا این جک های مسخره رو (اونا یی که به ما مربوطه) جمش کن، ممنون.
بازم پیشم بیا.
با تبادل لینک موافقم، وقتی لینکم کردی خبرم کن.

مرسی از این که اشکال من به هم گفتی روی چشم دیگه از این جوکها نمیزارم برادر کوچک شما علیرضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد