مرکز دانلود

عکس.فیلم .برنامه موبایل .موزیک

مرکز دانلود

عکس.فیلم .برنامه موبایل .موزیک

نامه های به خدا

در پاسخ نامه ام گل یخ دادی هربار مرا وعده دوزخ دادی یک بار برو کلاس خیاطی عشق شاید که خدا خواست و به ما نخ دادی

من بی پناهم تو بی گناهی - دل به تو دادم ، چه اشتباهی از تو کشیدم شکل کبوتر - نقاشی ام رو بگذار و بگذر تو این نبودی ، من بد کشیدم - آخه دلت رو هرگز ندیدم تو بی گناهی ، من بی پناهم - ایمن بمانی از اشک و آهم

میدونی فرق تو با پنالتی چیه؟

پنالتی 50 ،50 گله، ولی تو100در100گلی!

ز باغ خاطراتم هرگز نخواهی رفت ومن هرگز نخواهم برد از یاد نگاه مهربانت را

یک گونی عشق تقدیم تو باد... عشقش مال خودت، ولی یادت نره گونی شو پس بدی!

دوست داشتن مثل بازی الاکلنگ می مونه. اونی که عاشقتره همیشه خودش رو پایین نگه می داره تا عشقش از بالا بودن لذت ببره!

آسمان وقف نگاهت گل من / مانده ام چشم براهت گل من / هر کجا هستی و باشی گویم / که خدا پشت و پناهت گل من

کاش می شد با تو بودن را نوشت .... تا که زیبا را کشم بر هر چه زشت ... کاش می شد روی این رنگین کمان ... می نوشتم تا ابد با من بمان

نامم را پدرم انتخاب کرد، نام خانوادگی ام را یکی از اجدادم! دیگر بس است! راهم را خودم انتخاب خواهم کرد. ... دکتر علی شریعتی

لبخند ارزانترین راهی است که می توان توسط آن نگاه را وسعت داد

ای کاش آشنائیها نبود یا به دنبالش جدائی ها نبود

یا مرا با او نمی کردی آشنا یا مرا از او نمی کردی جدا

در میان هر سیب دانه ها محدود است

در میان هر دانه سیبها نا محدود

چیستانیست عجیب

دانه باشیم نه سیب

دلم همچون آسمان، پر از ابرهای بارانی است، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض چشمانم بشکند....

ویرانه نه آنست که جمشید بنا کرد ویرانه نه آنست که فرهاد فرو ریخت ویرانه دل ماست که با هر نگه تو صدبار بنا گشت و دگر بار فرو ریخت.....

نابینا به ماه گفت : دوستت دارم . ــ ماه گفت : چه طوری ؟

تو که نمی بینی . ــ نابینا گفت : چون نمی بینمت دوستت دارم . ــ ماه گفت : چرا ؟

ــ نابینا گفت : اگر می دیدمت عاشق زیباییت می شدم ولی حالا که نمی بینمت عاشق خودت هستم

به خورشید گفتم گرمی ات را به من بده تا به تو بدهم گفت دستانش گرمی مرا دارند به اسمان گفتم پاکیت را به من بده گفت چشمانش پاکی مرا دارند از دریا بزرگی و ارامشش را خواستم گفت قلب تو به اندازه اقیانوس است و ارامشت نیز.در مقابل دستان گرمت پاکی نگاهت و بزرگی و ارامش قلبت چیزی ندارم به تو تقدیم کنن جز قلبی که به عشق تو می تپد.

پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست ..... هر وقت با تیکه های شکسته ی دل یک نفر ، یک پازل جدید براش ساختی هنر کردی

گرمی دست هایت چیست که دستهایم آنها را می طلبد ؟ در آینه چشمهایم بنگر چه میبینی؟ آیا میبینی که تو را میبیند؟ صدای طپش قلبم را میشنوی که فریاد میزند دوستت دارم؟ دوست ندارم که بگویم دوستت دارم. دوست دارم که بدانی دوستت دارم!

ای کاش کودک بودم ، تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه تو، همه چیز را فراموش می کردم.

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو همین یک لحظه باقی است..

در شیرینی بوسه غرق بودیم که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم و فهمیدم که این بوسه ی جدایست

قلب آدم مثل جزیره دور افتاده است اینکه کسی واسه

اولین بار پا به این جزیره می گذاره مهم نیست مهم اون

کسی که در جزیره می مونه و نمیره

یکی از بهترین ها می گوید:

اگر کسی واقعاً یکی را دوست داشته باشد،

بیشتر از اینکه بهت بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش،

پس مواظب خودت باش.

بالاتر از همه چیز این‌است‌که با خودمان صادق باشیم.

ویلیام شکسپیر

شب بهت اس ام اس دادم

که بگم تنهام , مثله ماه .

کوچیکم مثله ستاره

اما دوست دارم به قد آسمونی که اندازه نداره !!!

دوست دارم یه سنگ بردارم

و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده

و اونو محکم بکوبونم توی سرت

تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه

می نویسم (( د ی د ار )) تو اگر بی من و دلتنگ منی ... یک به یک فاصله ها را بردار

من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو.

به دو چیز اعتقاد دارم یکی خدا و دیگری تو

من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو و دیگری خوشبختی تو

من این دنیا را برای دو چیز میخواهم یکی تو و دیگری برای با تو موندن

هر انسان لبخندی از خداست

تبریک به تو که زیباترین لبخندی

بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم امّا

ناگهان اس ام اسی از طرفه من میرسه که میگه:

میمیرم برات

کیسه کوچک چای تمام عمر دلباخته ی لیوان شد.

ولی هر بار که حرف دلش را می زد صدایش توی اب جوش می سوخت .

کیسه کوچک چای با یک تکه نخ رفت ته لیوان.

حرف دلش را اهسته گفت ...

لیوان سرخ شد

 

کاش می دونستی دل تخته سیاه نیست

وقتی که می آیی اسمت رو روی اون بنویسی و هر

وقت دلت خواست بری اسمت رو از روش پاک کنی

سخته یکی بهت بگه ستاره شوبچینمت

یکم که گذشت بگه:

دیگه نیا ببینمت.

وقتی تو رو دیدم کارگردان قلبم گفت: نور....صدا.... حرکت.... و من برای به دست آوردنت چه نقشها که بازی نکردم

انالله و انا الیه راجعون

فرستنده این پیام از دوریتان جان داد

زندگی را نمی توان تحمل کرد، مگر آن که اندکی دیوانگی چاشنی آن کرد.

میخواستم شمع باشم و تا آخر عمر به پات بسوزم، ولی نامرد ادیسون، برق رو اختراع کرد

اگر در صحنه زندگی به نا گه یکی از تارهای سازت پاره شد اهنگ زندگی را چنان ادامه بده که هیچ کس نداند بر تو چه گذشته است

 

پشتتو نگاه کن ببین دم داری؟؟

.

.

.

نداری؟؟؟

.

.

.

پس خودتی..چون خر ما از کرگی دم نداشت!

از خدا پول خواستم، بانک داد، درخت خواستم، جنگل داد، اتاق خواستم، خونه داد، حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده

غضنفر رفت پلیس مخفی شد20 ساله که ازش خبری نیست!!

میدونی بعضی شبا چرا زود صبح میشه؟ چون خورشید هم دلش برات تنگ میشه

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره؟ چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی

بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت سختی نیست. از پاکی اشکهای خود فهمیدم . لبخند همیشه راز خوشبختی نیست

قلبم مال تو،مواظب باش از دستت نیفته ... نه بخاطر اینکه قلبه منه ....به خاطر اینکه تو توشی

دوستان واقعی جواهراتی هستند گرانبها که بدست آوردنشان سخت و نگه داشتنشان سخت تراست. لطفا در حفظ و نگهداری من کوشا باشید

مادر محترم! شصت پا وسیله ای است شخصی، که اختیارش رو دارم! لطفاً هرگاه سعی در خوردن شصت پای شما نمودم، گیر بدهید! (پای درد دل نوزاد)

به غضنفر می گن بیا اینجا به انگلیسی چی می شه ؟ میگه : کام هیر. میگن حالا برو اونجا به انگلیسی چی میشه ؟ میگه: میرم اونجا میگم کام هیر. . . !!!!

غضنفر از پدرش می‌پرسه: بابا، ماه نزدیک‌تره یا اصفهان؟ پدره میزنه پس گردنش و میگه: آخه نفهم، معلومه دیگه، مگه تو از اینجا میتونی اصفهان رو ببینی

یه روز یه دختر دعا می کنه خدایا : من چیزی برای خودم نمی خوام فقط یه داماد خوب و خوشگل نصیب مادرم کن

 

0(’_')0

0(’_')0

0(’_')0

0(’_')0

~(-_-)~

0(’_')0

0(’_')0

0(’_')0

.

.

.

اگه گفتی کدوم منم ، ‌اون طفلک چشم و گوش بسته !

می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم

گفتی تو دلم اول و آخر خودتی

از هر چه که دارم بهترینش خودتی

خندیدم و زیر لب مکرر گفتم

شاهزاده ی قصه های من! خر خودتی!

زندگی را دور بزن و آن گاه که بر بلندترین قله رسیدی، لبخند خود را نثار تمام سنگریزه هایی کن که پایت را خراشیدند

میدونی معنی تک زنگ یعنی چی؟یعنی به یادتم اما حرفی برای زدن ندارم.

موبایلم حالش بده، شارژ نداره نورش کم شده صفحش یه کم سیاه شده، مریضه سرفه می کنه، مى دونی چشه؟ هواى SMS تو رو کرده!

می دونم هرجا که باشی

دل تو اهل همین جاست

واسهء من و تو اینجا

اول و آخر دنیاست

آن روز که همه به دنبال چشم زیبا هستند، تو به دنبال نگاه زیبا باش.

زندگی مثل دیکته است هی غلط می نویسیم و هی پاک می کنیم دوباره می نویسیم و باز پاک می کنیم غافل از اینکه یه روز داد می زنند ورقه ها بالا

 

اگر تمام مردم دنیا جمع بشوند تا تو را از من بگیرند، به آنان خواهم گفت:

شما چرا زحمت کشیدید؟ خودم می آوردم!

شماره حساب دلمو می دم هر چی غم داری بریز به حساب.

آقایان وقتی می خواهند کاری انجام دهند، اول خوب فکر می کنند، بعد به حرف دلشان گوش می دهند، به خدا توکل می کنند و]

در آخر کاری را انجام می دهند که زنشان بگوید!!!

روز اول با عشق برایت گلی آوردم تا با آن ظرف ها را بشویی!

تو بی نمک ترین آدم دنیا هستی.

آخه عسل که نمک نداره!

خواستم خونه عشقو تو قلبت بسازم،

.

.

.

اما شهرداری مجوز نداد!

سلام. این چه اخلاق بدیه که تو داری؟ چرا هر چی از آدم می گیری دیگه پس نمی دی؟

نمی گی من دلمو لازم دارم؟

درزندگی مثل زودپز باش هر وقت جوش آوردی، در کمال آرامش سوت بزن.میدونی فرق تو با فندق چیه؟ فندق یه مغز کوچولو داره ولی تو اونم نداری!

اون چیه که از گل بهتره؟ از حوری قشنگ تره؟ از دنیا با ارزش تره؟ از فرشته پاک تره؟ . . . واقعا که!!! تو هنوز منو نشناختی؟؟؟؟

 

یک مورچه و یک زرافه باهم ازدواج می کنند شب عروسی مورچه گم می شه بعد از یک هفته پیداش می شه بعد زرافه بهش می گه این همه مدت کجا بودی مورچه می گه :تو راه بودم که بیام بوست کنم

اتل متل جدائی عروسکم کجایی؟ گاو حسن پریشون یه دل دارم پر از خون عشقم رفته هندستون خونم شده قبرستون یه عشق دیگه بردار یه دنیا غصه بردار اسمشو بذار بچگی تا آخر زندگی آچین و واچین تموم شد عمر منم حروم شد !!

امیدوارم تو خونه پماد سوختگی داشته باشی چون برات یه بوس داغ فرستادم !

کسی که خوابه را می شه بیدار کرد ولی کسی که خودش را بخواب زده را نه

 

کاش در کتاب قطور زندگی ، سطری باشیم ماندنی نه حاشیه ای از یاد رفتنی

الهی من خورشید بشم تو ماه.......که تا قیامت ریختتو نبینم

غضنفر داشته دعا می کرده: خدایا منو نیامرز!

ازش می پرسن چرا این جوری دعا می کنی؟ می گه دارم شکسته نفسی می کنم!

ترکه رنگ می زنه ثبت احوال، می گه ببخشید اونجا ثبت احواله؟ می گن بله... می گه من امروز حالم خوبه، لطفا ثبتش کنید.

ببخشید از فدراسیون تکواندو مزاحمتون میشم، میشه جفت پا برم تو قلبتون

سکوت زادگاه سخنان پر معنی است

زندگی چون گل سرخیست پر از خار

پر از عطر و پر از برگ لطیف

یادمان باشد اگر گل چیدیم

خار و عطر و گل و برگ

همه همسایه ی دیوار به دیوار همند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

معلم سر کلاس درس به شاگرداش میگه هر کس خنگه از جاش بلند شه یهو یه شاگرده بلند میشه میگه آقا به خدا ما خنگ نیستیم فقط خواستیم شما تنها نباشی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

این اس ام اس رو با احساس بخون : آتش زدی بر خرمنم.... وای خر منم.. وای خر منم.... وای خر منم...... وای خر منم....... وای خر منم.......... . . . . . بابا فهمیدم...اینقدر نگو!!!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ولتر: شما ممکن هست گلی رو لگد مال کنید اما محال است عطر آن را در فضا محو سازید

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آموزش و پرورش اعلام کرد معلمایی که عینه شمع میسوزن تا آخر امسال گازسوز میشوند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زندگی برگ بودن در مسیر باد نیست .......

امتحان ریشه هاست .....

ریشه هم هرگز اسیر باد نیست ........

زندگی چون پیچکی است انتهایش میرسد پیش خدا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

روزی از یک چوپان می پرسند:این همه چوپانی کردی رو اخلاقت تاثیر نگذاشته می گه:نع...نع..نع

تو اسرائیل مانور می زارن... دشمن فرضی پیروز میشه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دلم همچو آسمان، پر از ابرهای بارانی است، ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

همیشه می گفتن پیدا کردن یه دوست خوب خیلی سخته اما من باورم نمی شد.تا اینکه تو رو دیدم که برای پیدا کردن من چه قدر زحمت کشیدی!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ریزش موهای خود را به دست خدا بسپارید . . . شامپو یـــــد الله

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

فقط خدا میدونه که من فقط تو رو دوست دارم, فقط خدا میدونه که تو تنها عشق منی!فقط خدا میدونه که فقط تو رو می پرستم !و فقط خدا میدونه که من این آف رو تا حالا واسه چند نفر فرستادم

 

 

 

.

.

.

.

.

.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد